تاریخ: ۰۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۴
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۴۲۱۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۶۵درصد جمعیت استان گلستان زیرپوشش بیمه سلامت هستند

می متالز - مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از شناسایی و برطرف شدن بیش از ۸هزار همپوشانی بیمه‌ای در این استان خبر داد.
۶۵درصد جمعیت استان گلستان زیرپوشش بیمه سلامت هستند

به گزارش می متالز، سیدمحمد حسینی اظهار کرد: تعدادی از مردم دارای چندین دفترچه بیمه درمانی هستند که تاکنون بیش از 8 هزار همپوشانی بیمه‌ای در این استان شناسایی و برطرف شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان تصریح کرد: همپوشانی چیزی نیست که بتوانیم آن را صفر کنیم اما تلاش داریم مردم را آگاه کنیم که با یک دفترچه درمانی می‌توانند خدمات بیمه‌ای را  دریافت کنند.  

 وی با بیان اینکه سامانه 1666 آماده پاسخگویی به سوالات بیمه‌ای مردم است، افزود: شهروندان با تماس به این سامانه نسبت به خدمات درمانی و هزینه‌های آن می‌توانند اطلاعات کافی کسب کنند. 

حسینی از بیمه شدگان مراکز و موسسات طرف قرارداد، شرکای کاری و دفاتر پیشخوان خواست تا از طریق این سامانه نسبت به ارائه شکایت و یا هر گونه پیشنهاد و انتقاد اقدام کنند و گفت: روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 10 الی 11 مدیرعامل، مدیران ستادی و استانی به صورت حضوری پاسخگوی مردم خواهند بود و به سوالات آنان پاسخ می‌دهند.

حسینی تعداد بیمه‌شدگان بیمه سلامت در استان گلستان را بیش از یک میلیون و 115 هزار نفر عنوان کرد و گفت: 65 درصد جمعیت استان گلستان زیرپوشش بیمه سلامت هستند و از این سازمان خدمات دریافت می‌کنند.

عناوین برگزیده