تاریخ: ۰۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۴۲۲۴۰

فراخوان ثبت‌نام در سی‌ و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی

می متالز - علاقه‌مندان شرکت در سی‌ و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی می‌توانند تا پایان شهریور ماه ۹۸ نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.
فراخوان ثبت‌نام در سی‌ و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی

به گزارش می متالز، سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران کشور، فراهم آوردن بستری مناسب برای همکاری‌های علمی و فناوری در سطح جهانی و شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و حمایت از برگزیدگان جشنواره برگزار می‌شود.

مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، کشاورزی و منابع طبیعی، طرح موفق در تولید ملی، فناوری‌های شیمیایی، معماری و شهرسازی، برق و کامپیوتر، محیط زیست، فناوری نانو، مکاترونیک، علوم پایه، مکانیک، هوافضا، عمران و هنر از زمینه‌های علمی مورد پذیرش در سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی است.

متقاضیان می‌توانند تا پایان شهریور ۹۸ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.khwarizmi.ir نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی - جشنواره بین‌المللی خوارزمی اقدام کنند.

گفتنی است مهلت ثبت‌نام در بیست‌ویکمین جشنواره جوان خوارزمی نیز با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان در میان جوانان، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران جوان کشور، تسهیل مسیر تجاری‌سازی و کاربردی کردن نتایج تحقیقات جوانان کشور و شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و حمایت از برگزیدگان تا پایان تیرماه ۹۸ است.

متقاضیان متولد ۱۳۶۳/۱/۱ به بعد می‌توانند تا پایان تیرماه ۹۸ به پایگاه اطلاع‌رسانی www.khwarizmi.ir مراجعه و در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی - جشنواره جوان خوارزمی ثبت‌نام کنند.

عناوین برگزیده