تاریخ: ۰۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۶
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۴۲۳۹۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
بین وزارتخانه‌های دفاع و راه انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی

می متالز - تفاهم‌نامه‌ای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع به امضای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع رسید.
امضای تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش می متالز، تفاهم‌نامه‌ای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع به امضای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع رسید.

مازیار حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم اظهار داشت: بحث ساخت و راه‌اندازی جریان تولید به عنوان سیاست اصلی دولت در دستور کار قرار گرفته و در طرح ملی اقدام سرتاسر کشور مدنظر است.

وی افزود: اهداف وزارت راه و شهرسازی رسیدن به ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کنار تکمیل و بستن پرونده مسکن مهر و توجه ویژه به روستاها است که در حوزه عمران روستایی احداث ۲۰۰ هزار واحد مورد هدف بنیاد انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

حسینی یادآور شد: با توجه به وجود اراضی نیروهای مسلح که در داخل شهرها قرار گرفته، مذاکرات چند ماهه بین وزارتخانه‌های دفاع و راه و شهرسازی صورت گرفت و ارتش، سپاه نیروی انتظامی و وزارت دفاع به صورت جدی پای این تفاهمنامه آمدند و با تشکیل کمیته اجرایی به زودی عملیات را آغاز خواهیم کرد.

معاون راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه در این پروژه به دنبال تفکیک جمعیت نیستیم و ترکیب جمعیتی مد نظر قرار دارد تصریح کرد: سرریز واحدهای نیروهای مسلح در اختیار سایر اقشار قرار می‌گیرد تا یک ثبات، امنیت و ساختار مناسب را در محیط مسکونی به وجود آورد.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده