تاریخ: ۰۳ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۴۲۵۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی خرداد ماه؛

ارزش بازار "وبهمن" به ۶ هزار میلیارد ریال رسید

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۴۹۰ میلیارد و ۱۸۹ میلیون ریال به ۶ هزار و ۸۷۸ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "وبهمن" به ۶ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با سرمایه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خورداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۴۶۴ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶ هزار و ۳۸۸ و ۸۰۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۰۹ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال به ۳ هزار و ۵۷۴ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با افزایش ۴۹۰ میلیارد و ۱۸۹ میلیون ریال معادل ۶ هزار و ۸۷۸ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبهمن" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۷۸ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال به مبلغ ۳۲۶ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۴۷ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن طی دوره یک ماهه منتهی به خرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۸۸ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده