تاریخ: ۰۳ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۳۴۷
کد خبر: ۴۲۶۴۱

کره جنوبی کشتی های خودران می سازد

می متالز - شرکت مهندسی و کشتی سازی Daewoo با دانشگاه دریایی و اقیانوسی کره و همچنین دو شرکت فناوری Napa و AVL برای ساخت کشتی های هوشمند در این کشور با امضای قراردادی پیش قدم شدند.
کره جنوبی کشتی های خودران می سازد

به گزارش می متالز، "Odin Kwon" مدیر فناوری شرکت مهندسی و کشتی سازی (DSME) در این زمینه گفت: این توافق بین شرکت های کشتی سازی، دانشگاه و توسعه دهندگان دیجیتال در کره جنوبی منعقد شده که هدف آن ساخت کشتی های هوشمند در این کشور است.

وی افزود: شرکت Daewoo و دانشگاه دریایی کره KMOU با شرکت هایی که به دوقلوهای دیجیتال معروفند تصمیم دارند شبیه سازی، تجزیه و تحلیل داده ها برای طراحی کشتی و ماشین آلات مهندسی را به گونه ای اجرا کنند که انتشار گازهای گلخانه ای به حداقل ممکن برسد.

به گفته وی این همکاری شامل جمع آوری و پردازش داده های موتور، عملکرد کشتی، اطلاعات هواشناسی، آموزش و شبیه سازی و کاهش آلودگی است.

"Odin Kwon" یاد آور شد: این مشارکت بهترین مفاهیم حمل و نقل را در بخش نرم افزاری و سخت افزاری ساخت کشتی به نمایش می گذارد. ما از این قرارداد خوشحالیم زیرا معتقدیم کشتی های امن تر و دقیق تر برای نسل آینده ساخته خواهد شد .

پروفسور "Deog Hee Doh" از دانشگاه KMOU در این ارتباط گفت: این همکاری می تواند اساس و پایه توسعه کشتی های خودران باشد.

این دانشگاه دریایی و اقیانوسی کره شیوه آموزش، تحقیقات و آزمایش های عملی مشترک را برای اعتبار سنجی عملیات با استفاده از اینترنت اشیا (IoT)  انجام داده و در صدد ساخت یک کشتی ایده آل با کاهش هزینه ها ی سوخت است.

"Naoki Mizutani" معاون شرکت  NAPA در این زمینه گفت: نسل جدید کشتی های هوشمند و دیجیتال با چنان استانداردی ساخته خواهد شد تا برای دهه های آینده عناصر فیزیکی، مکانیکی و طراحی آن از مقاومت و دوام بیشتری برخوردار باشد.

وی در پایان گفت: رضایت ما از این قرارداد و همکاری بیشتر بر این زمینه استوار است که برای ساخت کشتی خودران پیش قدم شده ایم.

 
منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده