تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۴۲۷۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای سال مالی ۱۳۹۷ محقق شد؛

رشد بیش از ۳۰۰ درصدی سودسازی «هرمز»

می متالز - شرکت فولاد هرمزگان جنوب در صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ از رشد ۳۳۵ درصدی سود هرسهم خود خبر داد.
رشد بیش از ۳۰۰ درصدی سودسازی «هرمز»

به گزارش می متالز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، سود هرسهم خود را در مقایسه با سال مالی گذشته با رشد ۳۳۵ درصدی مبلغ یک هزار و ۹۶ ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی را با افزایش ۳۱۴ درصدی مبلغ ۱۸ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال، سود خالص را با افزایش ۳۳۵ درصدی مبلغ ۱۶ هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره را با افزایش ۶ هزار و ۲۵۶ درصدی مبلغ ۱۵ هزار و ۶۲۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال منتشر کرده است.

«هرمز» فروش داخلی خود را ۸۴۰ هزار و ۶۴ تن و صادراتی را ۵۸۲ هزار و ۱۲۶ تن اعلام کرده است که مجموع ارزش این فروش ها به مبلغ ۳۷ هزار و ۲۶۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال رسیده است که سود ناخالص از این محل ۹ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال است.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که فروش محصولات را با تاکید بر محصولات با ارزش افزوده بالاتر افزایش مقدار تولید به میزان یک میلیون و ۵۰۰هزار تن افزایش دهد. همچنین این شرکت در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره پیش بینی کرد که در پایان دوره مانده تسهیلات بلندمدت کاهش داشته و با توجه به پیش بینی دریافت و پرداخت تسهیلات جاری، تغییر با اهمیتی در مانده تسهیلات کوتاه مدت نداشته باشد.

«هرمز» در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی داشته است اعلام کرد که در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ نرخ هزینه تامین مالی ۱۸ درصد باشد.  همچنین سایر برنامه های با اهمیت شرکت نیز تولید محصولات ویژه با ارزش افزوده بالاتر خواهد بود.

عناوین برگزیده