تاریخ: ۰۳ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۶
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۴۲۷۹۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
یک روز پس از اعلام حمایت وزیر صمت از بومی سازی فولاد رقم خورد:

جلسه هم افزایی انجمن فولاد و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی

می متالز - امروز جلسه هم افزایی هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) در محل انجمن فولاد و با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره و دبیر دو انجمن برگزار شد.
جلسه هم افزایی انجمن فولاد و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی

به گزارش می متالز، دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در خصوص این جلسه گفت: انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران درخواست جلسه مشترک با انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران را داشتند و در همین راستا جلسه مذکور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی در ابتدا پتانسیل ها و توانمندی های خود را برای پشتیبانی از صنعت فولاد در قالب راهبرد بومی سازی انجمن فولاد مطرح نمودند.

سبحانی خاطرنشان کرد: در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا شاهد ارتباط دو سویه این دو انجمن و افزایش سطح بومی سازی و استفاده از توان داخلی در زنجیره فولاد کشور باشیم.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ادامه داد: این ارتباط قرار است از طریق کارگروه مشترک دو انجمن و جلسات مستمر میان اعضای انجمن ها و کمیته بومی سازی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برقرار گردد. همچنین تبادل لینک در وب سایت ها، معرفی اعضاء انجمن ستصا به واحدهای فولادی و مشارکت این انجمن در سامانه بومی سازی از دیگر برنامه های توسعه همکاری میان دو انجمن می باشد.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده