تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۸:۴۰
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۴۳۲۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به مناسبت روز صنعت و معدن

نقش فولاد اکسین خوزستان در تکمیل زنجیره همکاری صنایع نفت و فولاد با تولید ورق های آلیاژی خاص

مهندس «امین ابراهیمی» مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پیامی به مناسبت روز «ملی صنعت و معدن» با تبریک این رویداد مهم، از تلاش و زحمات تمامی همکاران همدل خود در عرصه تولید و در سال «رونق تولید» تقدیر و تشکر کرد.
نقش فولاد اکسین خوزستان در تکمیل زنجیره همکاری صنایع نفت و فولاد با تولید ورق های آلیاژی خاص

به گزارش می متالز، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی
ر
وز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش کلیدی این دو حوزه را در توسعه و تحقق اهداف والای کشور یادآور شویم.
ایران اسلامی با داشتن منابع سرشار خدادادی و سرمایه های ناب انسانی و صنایع عظیم و راهبردی همچون نفت و پتروشیمی، صنعت بزرگ فولاد و .... جایگاه بسیار ویژه ای را نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا به خود اختصاص داده است. در این میان بهره مندی از تعهد، تخصص و نوآوری همه جهادگران عرصه صنعت و معدن، پیشرفت و توسعه کشور را به ارمغان آورده وجایگاه ایران عزیزمان را درمنطقه مستحکم کرده است.
در این عرصه شرکت فولاد اکسین خوزستان با دستیابی به تولید ورق های آلیاژی خاص با ایفای نقش بی بدیل خود در کشور گام های اساسی را برای تکمیل زنجیره همکاری صنایع نفت و فولاد برداشته است و کشور را از واردات ورق های API  بی نیاز نموده است، این مهم مرهون تلاش، همدلی و هم افزایی تک تک کارکنان شرکت بوده که عمر گرانمایه خود را سرمایه ای برای بالندگی کشور قرار دادند.
در پایان ضمن تبریک فرارسیدن روز صنعت و معدن به همه فعالان صنعتی و معدنی ایران از تلاش ستودنی همه همکاران همدلم در شرکت فولاد اکسین خوزستان که در سه ماه اول سال جاری با ثبت رکورد های مختلف در تولید ورقه های خاص و با تنوع در سبد محصولات و ثبت رکورد کمترین زمان توقفات تولید، شعار سال ۱۳۹۸ را که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال «رونق تولید» نامگذاری شده محقق ساخته اند، تقدیر و تشکر می کنم.
امیدوارم همواره در راه موفقیت و گسترش تولیدات این شرکت پیروز و سربلند باشید.


امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

منبع: می متالز
عناوین برگزیده