تاریخ: ۱۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۳
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۴۳۴۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

می متالز - در دیدار ابوالفضل کیانی بختیاری «مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی» و منوچهر منطقی «دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری»، دو طرف تفاهم نامه ای به منظور توسعه همه جانبه همکاری ها منعقد کردند.
انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

به گزارش می متالز، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این دیدار با اشاره به راه اندازی کارگروه حمل و نقل پیشرفته در سازمان مدیریت صنعتی، انعقاد این تفاهم نامه را در جهت استفاده از ظرفیت های مشترک و همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای عنوان کرد.

کیانی بختیاری با برشمردن ظرفیت هایی همچون "توانمندی های سازمان مدیریت صنعتی در حوزه مشاوره"، "انتشارات و چاپ کتاب با موضوعات روز مدیریت"، "جلب سرمایه گذار"، "پروژه های مشارکتی با ایدرو"، " جلسات تخصصی خانه مدیران" ، "مرکز همایش های سازمان"، "حوزه استارتاپ ها" و همچنین تشکیل کارگروه ساخت داخل در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همکاری سازمان مدیریت صنعتی در این طرح، بیان کرد: به هم رسانی بخش صنعت و دانشگاه از وظایف سازمان مدیریت صنعتی است که مرحله اول آن را در خصوص خودرو انجام می دهیم و این تفاهم نامه را برای همکاری در زمینه های یاد شده منعقد خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد تا در زمینه های مطالعاتی، عارضه یابی، سیاست سازی، ارتباط با دانشگاه ها و جلب همراهی های خارجی از تعاملات گسترده داخلی و بین المللی خود در خصوص همکاری ها بهره ببرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی افزود: در خصوص این همکاری ها امکان تطابق ایده های بین المللی با داخل وجود دارد که سازمان مدیریت صنعتی آماده انجام آن است.

کیانی بختیاری در پایان گفت: با تصمیم گیری، تمرکز و جذب حامی موضوعات همکاری را پیش خواهیم برد.

منوچهر منطقی «رئیس مرکز ملی فضایی» نیز در خصوص این تفاهم نامه اظهار داشت: در بخش حمل و نقل پیشرفته مثل مترو و اتوبوس های برقی در حال کار هستیم. علاوه بر این در زمینه هوشمندسازی در بنادر و کشتیرانی پروژه هایی را آغاز کردیه ایم.

دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاکید کرد: در زمینه هوشمندسازی که از حوزه های وسیع است باید مطالعات را گسترده تر کرد و خروجی آن را در اطلاعات به کار گرفت.

وی اعلام آمادگی کرد که رویدادها و سمینارهای داخلی و خارجی فناوری های فضایی، حمل و نقل پیشرفته در سازمان مدیریت صنعتی بعنوان کانون این همکاری صورت پذیرد.

در پایان این جلسه طرفین تفاهم نامه همکاری را امضا و مبادله کردند.

عناوین برگزیده