تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۴۴۲۳۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تطبیق شرایط واحدهای ذوب شیلی با بالاترین استانداردهای زیست‌محیطی

می متالز - مدیر بخش مطالعات و برنامه‌ریزی استراتژیک کوچیلکو گفت: از پایان سال 2018 واحدهای ذوب شیلی با قوانین و استانداردهای جدید (DS28) مطابقت داده شده‌اند که به معنی کاهش میزان انتشار دی‌اکسید گوگرد، آرسنیک و دیگر عناصر آلاینده است.
تطبیق شرایط واحدهای ذوب شیلی با بالاترین استانداردهای زیست‌محیطی

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، ژرژ کانتالوپز (Jorge Cantallopts) مدیر بخش مطالعات و برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت کوچیلکو افزود: برای دستیابی به سطح 95 درصد استانداردهای جدید وضع‌شده، واحدهای ذوب شیلی وضعیت محیط زیستی خود را ارتقا و مدرن‌سازی کرده‌اند.


مدیر بخش مطالعات و برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت کوچیلکو اظهار داشت: هدف پایه‌گذاری شده در شیلی کاهش آلودگی‌های ناشی از واحدهای ذوب و تصفیه و رسیدن به استانداردهای زیست‌محیطی بوده که در حال حاضر تقریباً این امر با برنامه‌ریزی‌های استراتژیک و تغییرات اصولی و پایدار اجرای آنها میسر شده است.


وی تصریح کرد: با این اقدامات این واحدها به‌تدریج از واحدهایی با عملکرد اقتصادی، تکنولوژیکی و محیط‌زیستی پایین به واحدهایی با ارزش افزوده بالاتر، شامل تکنولوژی‌های برتر، بهره‌وری و کارایی بیشتر تبدیل شده‌اند.


به گفته مدیر بخش مطالعات و برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت کوچیلکو در ازای این اقدامات بهبود کیفیت محصولات حاصل از کنسانتره در سال جاری و سال‌های آینده مورد انتظار است.


وی افزود: واحدهای ذوب تحت نظر کوچیلکو تقریباً همگی در حال رسیدن به نرم‌های استاندارد جهانی از نظر میزان آلایندگی می‌باشند.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده