تاریخ: ۱۹ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۱
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۴۴۳۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دوره ۱۲ ماهه؛

"حسینا" به هر سهم ۲۱۴۷ ریال اختصاص داد

می متالز - شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۱۴۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۶۷ درصدی را نشان می دهد.
"حسینا" به هر سهم ۲۱۴۷ ریال اختصاص داد

به گزارش می متالز، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۷۳ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۱۴۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۶۷ درصد افزایش داشته است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا نسبت به گزارش حسابرسی نشده، ۱۰ درصد کاهش سود به سبب افزایش بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی و نیز افزایش سایر هزینه های غیرعملیاتی مشاهده می‌شود.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۷۹ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"حسینا" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۴۳ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ یم هزار و ۲۸۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

عناوین برگزیده