تاریخ: ۱۹ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۴۱
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۴۴۴۱۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حمایت شهرداری از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی

می متالز - شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با کیفیت، استاندارد و متناسب با نیاز روز صنعت ساختمان حمایت می کند.
حمایت شهرداری از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی

به گزارش می متالز، حیدر اسکندرپور در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شیراز اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در راستای حمایت از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی علاوه بر اینکه در پروژه‌های عمرانی خود از این مصالح استفاده خواهد کرد، انبوه‌ سازان و فعالان صنعت ساختمان را به استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت، استاندارد و متناسب با نیاز روز تشویق می‌کند.

وی ادامه داد: همکاری و حمایت از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های جدیدی برای کلانشهر شیراز است.

اسکندرپور شیراز با بیان اینکه شیراز در اجرای آیین‌نامه‌ها و قواعد مربوط به صنعت ساختمان پیشتاز است، تصریح کرد: خوشحال هستیم ساخت مصالح ساختمانی تولید داخل هم به سمت لحاظ کردن موارد فنی و استانداردهای لازم حرکت می‌کند.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شیراز، بزرگترین نمایشگاه این صنعت در جنوب کشور است، افزود: برگزاری رویدادها و نمایشگاه های علمی، تجاری، فرهنگی و هنری می تواند اقتصاد شهر شیراز را متحول کند، از این رو سیاست مجموعه مدیریت شهری نیز توجه به اقتصاد رویداد و رویداد محوری است.

منبع: بین نیوز
عناوین برگزیده