تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۴۴۴۲۵
سرویس خبر : انرژی

امضای تفاهم نامه همکاری پتروشیمی مروارید و سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر

می متالز - تفاهم نامه همکاری حفاظت از پرندگان استان بوشهر میان پتروشیمی مروارید و سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر امضاشد.
امضای تفاهم نامه همکاری پتروشیمی مروارید و سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر

به گزارش می متالز، در ابتدای این نشست، جوکار مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید، ضمن خیر مقدم به مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر و هیآت همراه به ارایه گزارشی کلی از فعالیت های فرآیندی و پروژه های در دست اجرای شرکت پرداخته واظهار کرد: این مجتمع تمام تلاش و پتانسیل خود را جهت کاهش آلایندها و حفظ محیط زیست به کار خواهد گرفت کما اینکه در حال تهیه کاتالیستی هستیم که تا 40درصد CO2 را کاهش خواهد داد.
همچنین گزارش مصور از دست آوردها و پروژه های زیست محیطی انجام شده در سال 1397 و چشم-اندز زیست محیطی مجتمع در سال جاری  ارائه گردید.
در ادامه دکتر فرهاد قلی‌نژاد مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر ضمن اشاره به ظرفیت‌های شرکت پتروشیمی‌ مروارید در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه عسلویه بیان داشتند: در هیچ کجای ایران، صنعت، حیات وحش و حیات طبیعی ما را دچار خطر نکرده است.
وی گفت: نگاه مدیران باید یک نگاه زیست محیطی و حفاظت از داشته های طبیعی و زیست بوم باشد که این نگاه در مدیریت شرکت پتروشیمی مروارید وجود دارد و این شرکت کارهای بزرگی را در این راه به انجام رسانده است.
در بخش پایانی این نشست تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر و شرکت پتروشیمی مروارید با هدف حفاظت از پرندگان استان بوشهر در دو نسخه امضاء شد.
لازم به ذکر است جمعی از مدیران و روسای شرکت پتروشیمی مروارید و همچنین معاونان و روسای سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این نشست حضور داشتند.

منبع: نیپنا
عناوین برگزیده