تاریخ: ۲۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۴۴۴۸۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نقل قول های روسا و مدیران عامل شرکت های متسو و اتوتک در ارتباط با ادغام جدید و ایجاد شرکت «متسو اتوتک»

می متالز - متسو و اتوتک فنلاند شرکت «متسو اتوتک» را تشکیل دادند و به عبارت دیگر شرکت متسو توانست شرکت اتوتک را ببلعد.
نقل قول های روسا و مدیران عامل شرکت های متسو و اتوتک در ارتباط با ادغام جدید و ایجاد شرکت «متسو اتوتک»

می متالز - اسم شرکت جدید حاصل از ادغام «متسو اتوتک» بوده و یکی از شرکت های پیشرو تامین کننده تکنولوژی برای فرآوری مواد معدنی در جهان خواهد بود. در ذیل نقل قول های روسا و مدیران عامل این دو شرکت را می خوانید: 

رئیس هیات مدیره اتوتک، متی آلاهوتا گفت: "این ترکیب که شکل دهنده ی صنعت است، دو شرکت منحصر به فرد مکمّل را به هم متّصل می کند. این ترکیب متّکی بر قابلیت های پیشروی فنّاوری شرکت اتوتک و توانایی های ممتاز خدماتی شرکت متسو است. شبکه عامل جهانی «متسو اتوتک»، مقیاس، فنّاوری گسترده و ارائه ی خدمات و اصول توسعه ی پایدار آنها برای تمام سهامداران سودهای قابل توجّهی خواهد داشت. «متسو اتوتک» برای بهره بردن از فرصت های بازار به صورت جهانی در جایگاهی عالی خواهند بود، که با هم و با همکاری های معنادارشان ارزش سهامداران را بالا می برند. بنده متقاعد شده ام که «متسو اتوتک» فرصت های جالب توجّهی را برای کارمندان، مشتریان و شرکایشان به وجود خواهند آورد."

رئیس هیات مدیره متسو، میکائیل لیلیوس گفت: "امروز روزی مهیّج است، چرا که در آن ترکیب تحوّل آمیز دو شرکت بزرگ را اعلام می داریم و هم زمان پیشرویی مستقل در کنترل جریان به وجود می آوریم. ترکیب متسو و اتوتک فرصتی منحصر به فرد در ارزش دهی قابل توجّه به سهامداران ما و هم چنین حضور گسترده در زمینه های مواد معدنی، فلزات و زنجیره های ارزش صنایع ترکیبی و حتّی سکّویی قویتر برای رشد و نوآوری می باشد. «متسو اتوتک» تاریخچه ای طولانی از پیشروی فنّاوری، تمرکز بر مشتری و برتری در اجرای پروژه را گرد هم می آورد. «متسو اتوتک» در آینده با تحقّق پتانسیل همکاری های قابل توجّه آنها در این ترکیب بیشتر پشتیبانی خواهند شد. ما بی صبرانه مشتاق همکاری با اتوتک و کارمندانش هستیم تا بتوانیم شرکتی پیشرو در صنعت با فرصت هایی جذّاب به وجود آوریم."    

مدیر عامل اتوتک، مارکو تراسواسارا گفت: "ادغام اتوتک و متسو نقطه عطفی مهم در تاریخچه ی هر شرکت و توسعه ی استراتژیک شرکت اتوتک محسوب می شود. هیجان زده هستم از اینکه این ادغام سودهای بسیاری برای مشتریان، کارمندان و در نهایت سهامداران خواهد داشت، با مقیاسی بزرگتر و نیروهای ادغام شده ی هر دو شرکت. اتوتک پرتفولیویی بسیار تاثیرگذار از فنّاوری ها و توانایی ها دارد که هر کدام می توانند فروگشایی (کاتالیزوری) کلیدی در بسیاری از این سود رسانی ها باشند. بی صبرانه مشتاق تشکیل شرکتی بزرگ و جدید با اتوتک و کارکنان شرکت معدنی متسو هستم که با هم  «متسو اتوتک» را تشکیل می دهند."

مدیر عامل متسو، پکا وارامو گفت: "این فرصتی منحصر به فرد است که برای مشتریان، کارکنان و شرکایمان در سطح جهانی ایجاد ارزش کنیم. «متسو اتوتک» توانایی هایی خواهد داشت که ما را قادر می سازد رشد پایدار داشته باشیم و در عین حال مشتری هایمان را با فنّاوری، تجهیزات و خدمات با کیفیت تامین کنیم که در نهایت باعث بهبود کسب و کارهایمان خواهد شد. ما حضوری گسترده و جهانی، ارائه های تکمیلی، خدمات عالی و یک پایگاه بزرگ خواهیم داشت. هم چنین گروهی ممتاز داریم که در این صنعت جزو بهترین استعداد ها هستند. بنابراین مشتاقانه منتظر پیوستن به کارکنان اتوتک هستم تا سفر مهیّجی را با هم آغاز کنیم.

ترجمه: مونا پایه قدر

منبع: می متالز
عناوین برگزیده