تاریخ: ۲۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۸
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۴۴۶۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران با بازرگانان و سرمایه گذاران عمانی و بازدید از مراکز صنعتی

می متالز - رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیات بلند پایه دولتی به مسقط سفر کرده، امروز پنجشنبه ضمن بازدید از مراکز صنعتی با فعالان تجاری و صاحبان صنایع بخش‌های خصوصی عمانی دیدار و گفتگو کرد.
دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران با بازرگانان و سرمایه گذاران عمانی و بازدید از مراکز صنعتی

به گزارش می متالز،  وزیر صمت جمهوری اسلامی ایران در نشست صمیمی که با تجار و صاحبان صنایع عمان در محل اتاق بازرگانی و صنایع این کشور برگزار شد، با بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشورمان در حوزه های مختلف اقتصادی و صنعتی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارایه تسهیلات به سرمایه‌گذاران عمانی و بازرگانان اعلام کرد.

در ادامه این دیدار شرکت کنندگان به ارایه نقطه نظرات خود درباره برخی چالش های فراروی مراودات تجاری با بخش‌های دولتی و خصوصی کشورمان پرداختند و وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران به آنان پاسخ داد.

وزیر صمت همچنین صبح امروز با حضور در شهرک صنعتی الرسیل در مسقط، ضمن بازدید از پروژه‌های صنعتی و تجاری در این شهرک، با مسئولین شهرک‌های صنعتی عمان ملاقات و درباره توسعه و تقویت همکاری مشترک و تبادل تجارب در زمینه های مختلف اقتصادی و صنعتی بحث و تبادل نظر کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران که ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان را بر عهده دارد در طول سفر دو روزه خود با شماری از مقامات عالی دولتی سلطنت عمان دیدار و درباره گسترش روابط تجاری و محورهای مذاکراتی هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور که قرار است مهرماه آینده در تهران برگزار شود، گفتگو کرد.

وزیر صمت و هیات بلند پایه دولتی، عصر امروز مسقط را به مقصد تهران ترک کردند.

عناوین برگزیده