تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۴۴۶۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«کلوند» برای هرسهم ۸۳ریال سود شناسایی کرد

می متالز - شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در صورت های مالی ۳ماهه برای هرسهم ۸۳ریال سود شناسایی کرد.
«کلوند» برای هرسهم ۸۳ریال سود شناسایی کرد

به گزارش می متالز، شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در اطلاعات و صورت های مالی ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ رای هرسهم ۸۳ریال سود شناسایی کرد.

این شرکت سود عملیاتی این دوره را با رشد ۹۰درصدی با دوره مشابه سال گذشته مبلغ ۵۸میلیارد ریال، سود خالص را با رشد ۱۲۹درصدی مبلغ ۳۳میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را با رشد ۴۸درصدی مبلغ ۱۲۴میلیارد ریال منتشر کرده است.

«کلوند» در ۳ماهه ابتدای سال جاری توانسته یک میلیون و ۵۷۸هزار و ۸۴۷مترمربع کاشی به ارزش ۴۲۶میلیارد و ۲۴۷میلیون ریال به فروش برساند و سود ناخالص آن را ۷۵میلیارد و ۳۸۰میلیون ریال اعلام کرده است.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد تولید و فروش محصولات منطبق با نیاز بازار و ارزش افزوده بالاتر است و در جدول بهای تمام شده رقم درج شده در هزینه های جذب نشده در تولید مربوط به سایر مصارف است و رقم درج شده در بهای تمام شده خدمات ارایه شده مربوط به بهای تمام شده فروش رفته کالای خریداری شده (کاشی دکوری) است.  همچنین در صورت افزایش نرخ خرید مواد اولیه و سایرهزینه ها، در جهت حفظ حاشیه سود، افزایش نرخ فروش محصولات به تناسب افزایش مذکور در دستور کار شرکت است و برآورد میانگین افزایش نرخ خریدمواد اولیه نسبت به آخرین خرید سه ماهه اول حداقل ۱۰ درصد است.

شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند اعلام کرده است که افزایش بهای تمام شده عمدتا ناشی از افزایش بهای مواد اولیه، قطعات یدکی و خدمات پیش بینی می شود. علاوه بر این منابع تامین مالی از طریق بانک ها خواهد بود و برآورد هزینه های مالی سال ۱۳۹۸ مبلغ ۶۰ میلیارد ریال است.

عناوین برگزیده