تاریخ: ۲۳ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۴۴۹۹۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تولید محصولات جدید در سیمان اصفهان تا پایان امسال

می متالز - مدیرعامل شرکت سیمان اصفهان، تولید روزانه سیمان این واحد تولیدی را ۳ هزارو۲۰۰ تن بیان کرد و گفت: در این کارخانه سالانه ۹۵۰ هزارتن کلینکر و بیش از ۱ میلیون سیمان تولید که ۲۵ درصد از این میزان تولید به کشورهای عراق، کویت، یمن، ازبکستان، بنگلادش وحوزه آفریقا صادر می شود.
تولید محصولات جدید در سیمان اصفهان تا پایان امسال

به گزارش می متالز، مجتبی کاروان، کیفیت بالای کلینکرو سیمان  را از ویژگی های بازار رقابتی این کارخانه بیان کرد وگفت: با تلاش متخصصان داخلی در بومی سازی و نصب سامانه سپراتور برروی طیف دانه بندی سیمان خروجی، ده درصد برمقاومت انواع سیمان تولیدی این کارخانه افزوده است.

وی این کارخانه را دارای ظرفیت تولید همزمان ۹محصول دانست و افزود: تا پایان امسال هم ۴ محصول جدید همچون سیمان های پی کا زد، ۵۲۵-۱، سفید و بنایی در این کارخانه تولید می شود که علاوه بر تکمیل سبد تولید محصولات افزایش ۲۵ درصدی صادرات کارخانه را به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت سیمان اصفهان با اشاره به احداث سایت بتن همدانیان در کنار کارخانه سیمان گفت :این واحد توان تولید سالانه۱ میلیون تن بتن رادارد.

وی افزایش ۲۵ درصدی تولید ودرآمد، افزایش ارزش افزوده کاهش خام فروشی وتوسعه بازار جدید محصولات غیرسیمانی از ۲۹ هزاربه ۳۸ هزارتن را از اهداف احداث واحد بتن سازی همدانیان بیان کرد.

عناوین برگزیده