تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۴۵۰۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آمادگی « وبملت » برای حمایت از « خودرو »

می متالز - مدیران ارشد بانک ملت و گروه خودروسازی ایران‌خودرو، در نشستی علاوه‌بر بررسی راه‌های تقویت همکاری‌ها، موانع و مشکلات پیش روی این همکاری‌ها را به بحث گذاشتند.
آمادگی « وبملت » برای حمایت از « خودرو »

به گزارش می متالز، محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت همراه با چند تن از مدیران ارشد این بانک با حضور در ایران‌خودرو، با هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل و تعدادی از مسوولان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند. مدیرعامل بانک ملت در این نشست، با بیان این نکته که ایران‌خودرو در سال‌های گذشته، تعامل مطلوبی با این بانک داشته است، اظهار کرد: انتشار بزرگ‌ترین صکوک کشور از سوی ایران‌خودرو با ضمانت بانک ملت انجام شد که این موضوع نشان‌دهنده اعتماد متقابل بین دو مجموعه است.

بیگدلی با ارائه راهکارهایی برای تسویه بدهی‌های ایران‌خودرو در بخش ارزی و ریالی به بانک ملت، درخواست‌های مالی این شرکت را دریافت و بررسی آنها را به مدیران مربوطه ارجاع داد.

مدیرعامل بانک ملت همچنین از آمادگی شرکت‌های زیرمجموعه این بانک همچون تامین سرمایه، واسپاری، صرافی و بیمه ما برای همکاری با مجموعه ایران‌خودرو خبر داد و گفت: با برپایی نشست‌های تخصصی بین کارشناسان این شرکت‌ها و شرکت ایران‌خودرو، می‌توان راه‌های همکاری را بررسی و عملیاتی کرد. به گفته وی بانک ملت برای کمک به مجموعه ایران‌خودرو برای عبور از این شرایط، در چارچوب ضوابط و مقررات، آمادگی کامل دارد.

هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل گروه خودروسازی ایران‌خودرو نیز پیشنهادهایی را در راستای تسویه بدهی‌های مالی این شرکت به بانک ملت ارائه کرد و خواستار دستور مساعد مدیرعامل بانک ملت برای حمایت از توسعه فعالیت‌های این شرکت خودروساز شد.

عناوین برگزیده