تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۰
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۴۵۱۷۰

افتتاح 7 پروژه راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خراسان شمالی

می متالز - 7 پروژه راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خراسان شمالی افتتاح شد.
افتتاح 7 پروژه راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خراسان شمالی

به گزارش می متالز، مراسم افتتاحیه با حضور وزیر راه وشهرسازی، معاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و جمعی از مسئولین استانی و کشوری در محل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مانه وسملقان برگزار شد و در این مراسم دو مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، یک مرکز مجاز معاینه فنی خودروهای سنگین و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر راه روستایی در استان آماده بهره برداری شد.

بر اساس این گزارش، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشخصات این پروژه ها اظهار داشت: اجرای زیرسازی وروکش آسفالت گرم به طول ۲۴ کیلومتر درمحورهای شهرستان های شیروان، اسفراین و بجنورد، با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: راه دسترسی مجتمع خدماتی رفاهی در محور گرمه - چمن بید با ۳ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری و راه دسترسی مجتمع خدمات رفاهی در محور فاروج-قوچان با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری و مرکز مجاز معاینه فنی خودروهای سنگین با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان خراسان شمالی بهره برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد:زیرساخت های حمل و نقل و ایمنی با استقرار حداکثری الزامات استانداردفراهم شود تا مردم عزیز سفرایمنی داشته باشند.

حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی صبح امروز از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج و محورهای ارتباطی بازدید کردند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده