تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۴۵۲۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عرضه ۶۳ هزار تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی

می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۲۵ تیرماه میزبان عرضه ۶۳ هزار و ۸۳۵ تن مواد پلیمری است.
عرضه ۶۳ هزار تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی

به گزارش می متالز، امروز سه هزار و ۵۰۰ تن قیر و ۱۲ هزار تن وکیوم باتوم نیز در تالار مذکور عرضه می شود. این گزارش حاکی است، ۶ هزار و ۶ تن سبد میلگرد، ۱۰ هزار تن شمش بلوم و ۸۰ تن شمش روی نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می شود.براساس این گزارش، ۴۱ هزار و ۶۱۵ تن قیر و ۱۵ هزار تن گوگرد نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۱۵ هزار تن ضایعات فلزی را تجربه می کند.

همچنین تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز دوشنبه ۲۴ تیرماه، میزبان دادوستد ۱۱۷ هزار و ۴۵۰ تن انواع ورق گرم، سرد، قلع اندود و گالوانیزه فولادی بود.طی این روز و در تالار مذکور ۲ هزار و ۲۰۰ تن میلگرد، یک هزار و ۱۰۰ تن سبد میلگرد، ۳ هزار و ۳۰۰ تن سبد تیرآهن، یک هزار و ۴۰۰ تن شمش آلومینیوم، ۵ هزار تن کک متالورژی و ۲۵۰تن مس مفتول معامله شد.

 شایان ذکر است، ۱۵هزار تن وکیوم باتوم، ۵۴۰ تن گوگرد و ۱۸هزار و ۳۷۶ تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی به فروش رسید. همچنین تالار صادراتی بورس کالای ایران هم در این روز شاهد دادوستد ۱۹ هزار و ۴۰۵ تن قیر و یک هزار و ۳۰ تن عایق رطوبتی بود.

عناوین برگزیده