تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۴۵۵۲۶
سرویس خبر : انرژی
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

پساب شهر بروجن برای صنعت فولاد سازی مورد استفاده قرار می گیرد

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پساب شهر بروجن برای صنعت فولاد سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
پساب شهر بروجن برای صنعت فولاد سازی مورد استفاده قرار می گیرد

به گزارش می متالز، محمد کاظم منزوی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به بررسی مشکلات شش واحد تولیدی صنعتی در این جلسه، اظهار داشت: عمده موارد امور مالیاتی، نحوه پرداخت بدهی و مشکلات واحدهای صنعتی در اخذ تسهیلات بود.

وی در خصوص برخورد امور مالیاتی با واحدهای تولیدی که نسبت به خرید مواد اولیه از تامین کننده اقدام می‌کنند، افزود: به دلیل ابهامات ایجاد در این زمینه مقررشد سازمان امور مالیاتی در زمینه مصوبه ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در باب خریداران و تامین کنندگان نتیجه را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کند.

منزوی در زمینه آب خاکستری (پساب تصفیه خانه) شهر بروجن، بیان کرد: شرکت فولاد سفید دشت براساس قرارداد منعقد شده مبلغ قابل توجی به شرکت آب و فاضلاب شهری استان برای این پساب پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: این مبلغ اعتبار، صرف تامین زیرساخت‌های آب و فاضلاب شهر بروجن و شهرهای اطراف آن می‌‎شود که این طرح در نوع خود بی نظیر است و در نهایت فعالیت شرکت فولاد سفید دشت در طرح تولید آهن اسفنجی و طرح‌های توسعه تضمین خواهد شد زیرا وجود این پساب شراط ادامه حیات شرکت فولاد سفید دشت و طرح‌های توسعه آن است.

منزوی بیان کرد: در حال حاضر شرکت فولاد دشت به شکل مستقیم ۱۳۰ تا ۱۴۰ شغل مستقیم و سه برابر این تعداد در بخش حمل و نقل اشتغال ایجاد کرده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مقرر شد تخصیص پساب شهر بروجن به شرکت آبفای شهری استان واگذر شود.

عناوین برگزیده