تاریخ: ۲۷ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۲
بازدید: ۶۹۱
کد خبر: ۴۵۶۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه فولاد مبارکه:

در جنگ اقتصادی نقش فولاد مبارکه بسیار مهم است

می متالز - رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان افتتاح «نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» ضمن بازدید از غرفه فولاد مبارکه گفت: در جنگ اقتصادی نقش صنعت و علی‌الخصوص فولاد مبارکه بسیار مهم است.
در جنگ اقتصادی نقش فولاد مبارکه بسیار مهم است

به گزارش می متالز، دکتر رحمانی با قدردانی از روند رشد فولاد مبارکه و تلاش‌های این شرکت در استفاده و ارتقای توان داخلی برای رونق تولید کشور گفت: توانمندی متخصصان ایرانی در چنین نمایشگاه‌هایی به فعلیت می‌رسد و نمود لازم را پیدا می‌کند. 


وی با اشاره به توانمندی های متخصصین فولاد مبارکه گفت: جوانان متخصص ایرانی با تکیه بر فناوری‌های نوین، ظرفیت‌های بسیار قابل توجهی دارند که این نمایشگاه میدان لازم برای عرضه این توانمندی‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.


وی گفت: این نمایشگاه نشان دهنده هنر مقاومت در برابر تحریم‌های ناحق است.


در جریان بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه فولاد مبارکه، منوچهر نیک فر معاون تکنولوژی فولاد مبارکه ضمن تشریح فعالیت‌های فولاد مبارکه در جهت رونق تولید و گسترش صنعت داخلی کشور در حوزه فولاد، کمبود مواد اولیه را مهمترین چالش حال حاضر این صنعت دانست که دکتر رحمانی ضمن استقبال از رفع مشکلات این صنعت موثر گفت: در پی راه حل مناسب برای رفع کمبود گندله و کنستانتره هستیم و به زودی در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد صنعت فولاد به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده