تاریخ: ۲۷ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۵۲۴
کد خبر: ۴۵۶۱۳
سرویس خبر : متالورژی و مواد

تلاش «فولاد» برای راه‌اندازی کارخانه الکترود اردکان

می متالز - مدیرعامل فولادمبارکه در جریان بازدید از کارخانه الکترود گرافیتی اردکان گفت: فولادمبارکه تمام توان خود را برای راه‌اندازی کارخانه الکترود اردکان به‌کار می‌گیرد.
تلاش «فولاد» برای راه‌اندازی کارخانه الکترود اردکان

به گزارش می متالز، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولادمبارکه از کارخانه الکترود گرافیتی اردکان (شرکت نوین الکترود اردکان) بازدید و عملیات اجرایی این کارخانه مهم و استراتژیک را از نزدیک پیگیری کرد.

عظیمیان با بیان اینکه این کارخانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: فولادمبارکه با در اختیار گذاشتن منابع و امکانات خود، تمام حمایت و تلاش خویش را به‌کار خواهد بست تا کارخانه تولید الکترود گرافیتی اردکان هرچه زودتر به تولید برسد. وی اظهار امیدواری کرد: تا سال آینده به پیشرفت‌های خوبی خواهیم رسید و فاز نخست این کارخانه استراتژیک با همکاری فولادمبارکه به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین تلاش خواهد شد نمونه‌های آزمایشی در سال‌جاری تولید شود.

مختاری اردکانی، مدیرعامل شرکت نوین الکترود اردکان نیز در این بازدید با تشریح فعالیت‌ها و ارائه گزارش تصریح کرد: ظرفیت تولید کارخانه سالانه ۳۰ هزار تن و قابل توسعه تا ۴۵ هزار تن است. به گفته وی، اشتغال‌زایی این کارخانه ۶۰۰ نفر به‌طور مستقیم و چهار هزار نفر به‌طور غیرمستقیم خواهد بود.

مختاری اردکانی گفت: اهمیت طرح به این دلیل است که با افتتاح این واحد، صنعت فولاد کشور از واردات الکترود گرافیتی بی‌‌نیاز خواهد شد. کارخانه تولید الکترود گرافیتی در ١٥ کیلومتری شهر اردکان واقع شده است.

عناوین برگزیده