تاریخ: ۲۷ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۵
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۴۵۶۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برنامه‌ریزی برای توسعه فاز دوم «میدکو»

می متالز - کوره شماره یک کارخانه پخت سنگ‌آهک و دولومیت شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو) روشن و راه‌اندازی شد.
برنامه‌ریزی برای توسعه فاز دوم «میدکو»

به گزارش می متالز، مجید قاسمی، رئیس هیات‌مدیره میدکو پس از برقراری تماس تلفنی این پروژه را افتتاح کرد. در این مراسم که در محل کارخانه پخت آهک و دولومیت در کرمان برگزار شد. به گفته وی راه‌اندازی این واحد از لحاظ توسعه صنعتی، ایجاد اشتغال، ایجاد ارزش افزوده در بخش صنعت از تولید ناخالص ملی می‌تواند یک فرصت برای منطقه باشد.

علی‌اصغر پورمند، مدیرعامل میدکو نیز در مراسم راه‌اندازی کوره شماره یک کارخانه پخت سنگ‌آهک و دولومیت شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو) گفت: این نخستین پروژه میدکو در سال ۱۳۹۸ است و سلسله پروژه‌های میدکو در سال‌جاری در راه است.

وی با اشاره اینکه همچنین درحال برنامه‌ریزی برای فاز دوم توسعه میدکو هستیم، گفت: میدکو مدلی است که می‌توان با آن در بخش‌خصوصی کشور را ساخت. کارخانه پخت آهک و دولومیت با ظرفیت تولید ۴۰۰ هزار تن در سال از پروژه‌های شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو) است و توسط شرکت ساختمانی مانا (از شرکت‌های زیرمجموعه میدکو) ساخته شده است.

عناوین برگزیده