تاریخ: ۲۸ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۲۷۸۲
کد خبر: ۴۵۶۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

در مجمع عمومی سالانه مورخ ۲۶ تیرماه ۹۸ شرکت ایریتک چه گذشت؟

می متالز - جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بین المللی مهندسی ایران - ایریتک در تاریخ 26 تیرماه 1398 در تهران در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.
در مجمع عمومی سالانه مورخ  ۲۶ تیرماه ۹۸ شرکت ایریتک چه گذشت؟

به گزارش می متالز، در جلسه مذکور ابتدا موسی لنکرانی رئیس هیات مدیره شرکت ایریتک در خصوص روند خصوصی سازی شرکت ایریتک توضیحات کاملی را ارائه داد و اعلام کرد با تشکیل کمیته فنی-اقتصادی و پیشبرد پروژه ها، وضعیت دقیق پروژه ها روشن و براساس گزارش های ۱۲ گانه ای که حاصل تلاش جمعی از همکاران شرکت بوده باعث گردید گزارش جامع و کاملی از سبد پروژه های ایریتک تهیه که این گزارش در نوع خودش در شرکت های مشابه بی نظیر و شاید می توان گفت بی بدیل است.


سپس فرخ عالی پور مدیرعامل شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) ضمن تشکر ویژه از حضور کلیه سهامداران و ارائه گزارش بسیار جامع مالی از وضعیت پروژه ها و آنچه باعث شده در حال حاضر میراث دار سوء مدیریت گذشته باشد، گفت: دست همه سهامداران محترم را به منظور کمک به گذر زمان از شرایط نامطلوب گذشته و حرکت به سوی آینده بهتر می فشارم.

وی افزود: با قدرت و جسارت، تمام تلاش خود را در جهت حل معضلات و مشکلات گذشته خواهم کرد و امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال به آینده روشن دست یابیم.

پس از آن حسابرس شرکت به ارائه گزارش وضعیت سال مالی گذشته اقدام و تعدادی از سهامداران در خصوص گزارش ارائه شده نظرات خود را بیان و پاسخ مناسب داده شد.

آینده روشن است و ایریتک غرور ملی است، در آینده شرکت سهیم باشیم.

منبع: می متالز
نظرات بینندگان
حسین نعمت
-
تاریخ : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
من خودم سهامدار ایریتکم
متاسفانه از این شرکت دیگه چیزی نمانده
عناوین برگزیده