تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۴۵۶۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تکمیل طرح های صنعتی اصفهان به 20 هزار میلیارد ریال نیاز دارد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: نزدیک به چهار هزار واحد صنعتی نیمه تمام در این استان وجود دارد که برای تکمیل و راه اندازی آنها به بیش از 20 هزار میلیارد ریال اعتبار و سرمایه گذاری نیاز داریم.
تکمیل طرح های صنعتی اصفهان به 20 هزار میلیارد ریال نیاز دارد

به گزارش می متالز، اسرافیل احمدیه عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کاشان بیان کرد: بیش از یکهزار طرح از میان طرح های نیمه تمام افزون بر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی افزود: نزدیک به 17 هزار میلیارد ریال از اعتبارهای مورد نیاز در سال جاری تامین می شود تا بخشی از این طرح ها را به مرحله نهایی برسانیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان همچنین در مورد تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه که قرارداد آن سال گذشته بسته شد، عنوان کرد: قرار بود در کل کشور برای 270 هزار نفر اشتغال ایجاد شود.
وی اضافه کرد: برای استان اصفهان نیز نزدیک به 17 هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد تا برای 41 هزار نفر شغل ایجاد شود که سه بانک عامل آن مشخص و قرارداد بسته و ابلاغ شده است.
احمدیه با اشاره به انجام نام نویسی با مراجعه به سامانه بهین یاب یادآور شد: با توجه به اینکه اصفهان از نظر صدور پروانه بهره برداری در سال گذشته رتبه نخست را بین استان ها به خود اختصاص داد، توانست در بخش معدن و صنعت افزون بر 50 هزار نفر شغل در این استان ایجاد کند.
به گفته وی، هم اکنون 9 هزار و 400 واحد تولیدی و صنعتی با 250 هزار نفر نیروی کار در استان اصفهان فعالیت دارند.

عناوین برگزیده