تاریخ: ۲۸ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۰
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۴۵۷۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور معاون وزیر صمت انجام شد:

افتتاح دو طرح صنعتی در گیلان

می متالز - با حضور رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دو طرح در شهرک صنعتی رشت به بهره برداری رسید.
افتتاح دو طرح صنعتی در گیلان

به گزارش می متالز، طرح توسعه واحد تولیدی انواع برچسب کاغذی از کاغذ متالایز با ظرفیت یک هزار و ۲۹۵ تن و فیلم پلی پروپیلن با ظرفیت ۵۳۵ تن در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۱۲۱ متر مربع و زیربنای پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع، با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۰ نفر به صورت مستقیم در شهرک صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

واحد صنعتی تولید جعبه فرمان شانه ای هیدرولیکی خودرو نیز با ظرفیت سالیانه ۲۰۰ هزار تن دستگاه در زمینی به مساحت ۸۷ هزار و ۷۵ مترمربع با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۳ نفر پروژه دیگری بود که با حضور معاون وزیر صمت در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، در نشست خبری که به مناسبت دهم تیرماه به عنوان روز صنعت، معدن و تجارت برگزار شد؛ از بهره برداری ۱۳ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۹۰۴ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۴۶۴ نفر در استان خبر داده بود که امروز دو واحد از این واحدهای صنعتی به بهره برداری رسید.

به گفته فرهاد دلق پوش، طی سه ماهه نخست امسال نیز برای ۳۱ واحد صنعتی پروانه بهره برداری صادر شده که با سرمایه گذاری ۴۸۳ میلیارد تومانی در این واحدهای تولیدی برای ۴۵۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

بیش از سه هزار و یکصد واحد صنعتی در گیلان فعال است.

عناوین برگزیده