تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۴۵۷۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امور اعتباری بانک رفاه با مشتریان

می متالز - بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم مدیر امور اعتباری بانک با مشتریان و مخاطبان در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.
ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امور اعتباری بانک رفاه با مشتریان

به گزارش می متالز، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، خانلری مدیر امور اعتباری بانک رفاه و رؤسای ادارات زیرمجموعه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود. مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز یکشنبه مورخ ۹۸.۴.۳۰ از ساعت ۱۰ الی ۱۲با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده