تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۸
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۴۵۸۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صمت در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد:

سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات در جهت کنترل قیمت ها در بازار نقش موثری دارد

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات در جهت کنترل قیمت ها در بازار می تواند نقش موثری ایفا کند.
سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات در جهت کنترل قیمت ها در بازار نقش موثری دارد

به گزارش می متالز، رضا رحمانی در بازدید از غرفه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات که امروز رونمایی شد، مورد تاکید رییس جمهور هم بود تا مردم بتوانند روزانه از قیمت کالاها اطلاع داشته باشند.

وی ادامه داد: این سامانه قیمت ها را اطلاع رسانی می کند و مردم می توانند مشکلات را به مراجع نظارتی مانند سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان جهت پیگیری اعلام کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این سامانه در جهت کنترل قیمت ها می تواند نقش موثری ایفا کند.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در غرفه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در جریان رونمایی از سه سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات( ۱۲۴)، امتا( احراز مشتریان تجارت الکترونیکی) و ثبت نام غیرحضوری گواهی امضای الکترونیکی که امروز رونمایی شده بودند، قرار گرفت.

شایان ذکر است که، رضا رحمانی پس از حضور در نخستین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران که در سومین روز از نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید برگزار شد، با حضور در نمایشگاه الکامپ از این نمایشگاه نیز بازدید به عمل آورد.

عناوین برگزیده