تاریخ: ۳۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۱
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۴۵۹۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون طرح و برنامه در بازدید از نمایشگاه الکامپ:

اتصال شرکت های فناور و استارتاپ ها به بخش صنعت و معدن ضروری است

می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برای مواجه با انقلاب چهارم صنعتی باید با سرعت بیشتر، شرکت های فناور، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان را به بخش صنعت ومعدن متصل کنیم.
اتصال شرکت های فناور و استارتاپ ها به بخش صنعت و معدن ضروری است

به گزارش می متالز، سعید زرندی در حاشیه بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک" الکامپ" افزود: موضوع اینترنت اشیا که از اجزا مهم انقلاب چهارم صنعتی می باشد در کشور ما هم آغاز شده، اما نباید بگذاریم فاصله ما با تحولات صنعت در دنیا زیاد شود.
وی گفت: زیرساخت های لازم این تحولات در کشور فراهم است و در بخشهای هم باید فراهم شود اما نکته مهم اهمیت دادن و ضرورت دانستن این موضوع است که نیازمند تغییرنگاه است.

معاون طرح و برنامه گفت: شرکتهای موفقی در بخش فناوری ایجاد شده است که می تواند در این زمینه به کمک صنعت بیایید و صنعت هم باید خود را برای این تغییرات آماده کند.

زرندی تاکید کرد: استارتاپ ها، این توانمندی را دارند تا بتوانند در این تحولات در کنار بخش صنعت و معدن باشند.

وی تصریح کرد: در نظام توزیع و تجارت هم شرکت های فناور می توانند کمک بزرگی به فروش تولیدات واحدهای صنعتی بکنند.

معاون طرح و برنامه افزود: وزارت صنعت، معدن وتجارت نقش تسهیل کننده در ایجاد ارتباط بین تولید و این شرکت ها ایفا خواهد کرد.

زرندی گفت: آمادگی داریم تا باکمک انجمن ها و تشکل های این بخش، ارتباط مناسبی را بین این دو بخش ایجاد نماییم.

وی همچنین گفت: شرکت های فناور و استارتاپ ها در کسب و کار ، فضای جدیدی را بوجود آورده اند که وزارت صنعت،معدن و تجارت از آن حمایت می کند.

عناوین برگزیده