تاریخ: ۳۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۳
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۴۶۰۳۳
سرویس خبر : انرژی
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

اقدام‌های مثبت زنگنه در تاریخ صنعت نفت ماندگار می‌شود

می متالز - نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان اینکه تخریب وزیر نفت حرکتی کاملا ناجوانمردانه است، گفت: اقدام‌های مثبت زنگنه در تاریخ صنعت نفت ایران ماندگار خواهد بود.
اقدام‌های مثبت زنگنه در تاریخ صنعت نفت ماندگار می‌شود

به گزارش می متالز، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، به تحریم‌های دشمن علیه صنعت نفت ایران اشاره کرد و گفت: در شرایطی که کشور در تحریم اقتصادی است و دشمن شمشیر را از رو بسته، عقل حکم می‌کند که ما به فرماندهان جنگی خود کمک کنیم.

وی با بیان اینکه تخریب فرماندهان جنگی به‌ویژه فرمانده ارشد آن که امروز وزیر نفت است، حرکتی کاملا ناجوانمردانه محسوب می‌شود، افزود: به نظرم حمله‌های اخیر به وزیر نفت و تحت فشار گذاشتن وی یا حمله به آبرو و حیثیت چنین وزیری با اهداف خاصی دنبال می‌شود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گویا بعضی از این موضوع خوشحال می‌شوند که زنگنه با چنین تخریب‌هایی خسته شود، کار را رها کند تا آنها بتوانند ثروت ملی این کشور را غارت کنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی عنوان کرد: اقدام‌های زنگنه در صنعت نفت همانند اقدام‌های ظریف در حوزه سیاست خارجی در تاریخ این کشور همانند ایثارگران واقعی وطن‌دوست ثبت خواهد شد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز امثال زنگنه و ظریف همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس که از جانشان گذشتند، آبروی خود را کف دست گذاشته و از بیت‌المال دفاع می‌کنند، از این رو برایشان آرزوی موفقیت کرده و در همه شرایط از آنها حمایت می‌کنیم.

عناوین برگزیده