تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۴۶۱۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "شاوان" چشمگیر بود

می متالز - شرکت پالایش نفت لاوان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۵۷۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۳۸۳ درصدی را نشان می‌دهد.
سود هر سهم "شاوان" چشمگیر بود

به گزارش می متالز، شرکت پالایش نفت لاوان با سرمایه یک هزار و ۱۴۳ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت پالایش نفت لاوان در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۵۷۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳۸۳ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵ هزار و ۱۸۱ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"شاوان" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۷۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۲۶ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت پالایش نفت لاوان در برآورد خود از نرخ فروش محصولات در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرده است: پیش بینی می‌شود در این دوره با توجه به نوسانات نرخ نفت خام و افزایش نرخ ارز سامانه نیما نرخ فروش فراورده ها نیز متناسب با ان افزایش پیدا خواهد کرد.

عناوین برگزیده