تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۴۶۲۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

زیان هر سهم "میدکو" ۲ ریال افزایش یافت

می متالز - شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش ۱۰۰ درصدی زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۳ ماهه به اسفند ۹۷، سود هر سهم را ۲ ریال اعلام کرده بود.
زیان هر سهم "میدکو" ۲ ریال افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با سرمایه ۲۹ هزار میلیارد ریال، صورت های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت  مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یاد شده، مبلغ ۱۰۳ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۲ ریالی در زیان داشته است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۰۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"میدکو" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۵ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یاد شده، با کاهش ۱۰۶ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال به ۲ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال رسید.

"میدکو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۸ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال به مبلغ معادل ۱۰۳ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه طی این دوره تعدادی از سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد. 

عناوین برگزیده