تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۶
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۴۶۲۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

"تمحرکه" زیان خود را به نصف رساند

می متالز - شرکت ماشین‌سازی نیرو محرکه در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۱ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش ۴۹ درصدی زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۳ ماهه به اسفند ۹۷، زیان هر سهم را ۴۱ ریال اعلام کرده بود.
"تمحرکه" زیان خود را به نصف رساند

به گزارش می متالز، شرکت ماشین‌سازی نیرو محرکه با سرمایه ۱۲۱ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال، صورت های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت  ماشین‌سازی نیرو محرکه در دوره یاد شده، مبلغ ۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۲۱ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۴۹ درصدی در شناسایی زیان داشته است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۹۹ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"تمحرکه" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۱ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

 

 

 

عناوین برگزیده