تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۸
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۴۶۸۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عملکرد سیمان‌ساز اصفهانی زیر ذره‌بین رفت؛

رشد قابل ملاحظه فروش در تیر ماه/ افزایش همزمان مقادیر و نرخ‌های فروش

می متالز - جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیر ماه به ۳۳۴ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال رسیده و نکته جالب توجه این که در حدود ۵۰ درصد از کل درآمد‌های ۴ ماه اخیر در تیر ماه محقق شده است.
رشد قابل ملاحظه فروش در تیر ماه/ افزایش همزمان مقادیر و نرخ‌های فروش

به گزارش می متالز، شرکت سیمان اصفهان در ماه گذشته عملکرد قابل توجهی داشته و موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۶۲ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریالی شده است. 

جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیر ماه به ۳۳۴ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال رسیده و نکته جالب توجه این که در حدود ۵۰ درصد از کل درآمد‌های ۴ ماه اخیر در تیر ماه محقق شده است.

جمع مقادیر فروش سیمان و کلینکر در ماه قبل به حدود ۱۰۰ هزار تن رسیده که رشد بیش از ۱۰۰ درصدی را نسبت به خرداد ماه نشان می‌دهد.

نرخ فروش هر تن سیمان با بیش از ۲۱ درصد رشد نسبت به خرداد ماه به بیش از ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال رسیده و نرخ فروش هر تن کلینکر نیز با ۳۱.۸ درصد رشد نسبت به ماه قبل از آن به بیش از ۱ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال رسیده است.

در نمودار دیگر نوسان نرخ محصولات سیمان و کلینکر شرکت مشاهده می‌شود.

همچنین در نمودار مبالغ فروش مقایسه‌ای 4 ماه گذشته با ماه‌های مشابه سال 97 ارائه شده و همانگونه که مشخص است شاهد جهش مبالغ فروش شرکت در تیر ماه نسبت به ماه‌های گذشته هستیم که همان طور که ذکر شد ناشی از افزایش قابل توجه مقادیر و نرخ‌های فروش در این ماه نسبت به ماه‌های گذشته است.

عناوین برگزیده