تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۹۱۶
کد خبر: ۴۷۰۰۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
عملکرد ضعیف «کسرام» در تیر ماه سال جاری:

آیا رکود صنعت ساختمان گریبان این شرکت‌ها را خواهد گرفت

می متالز - در مجموع این شرکت در پایان ۱۰ ماهه سال مالی ۱۳۹۸، بیش از ۱۶۶ میلیارد ریال فروش انواع محصولات را ثبت نموده که در مقایسه با ۱۸۷ میلیارد ریال سال مالی قبل از رشد و پوشش مناسبی برخوردار نبوده است.
آیا رکود صنعت ساختمان گریبان این شرکت‌ها را خواهد گرفت

به گزارش می متالز، درست ۵ روز پس از انتشار صورت‌های مالی ۹ ماهه حسابرسی نشده شرکت پارس سرام و تحقق زیانی ۲۸ میلیارد ریالی، انتشار گزارش عملکرد تیر ماه این شرکت هم نشان از عدم رخداد اتفاقی جدی در میزان و مبالغ فروش در این ماه دارد.

 همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود در ماه گذشته نیز شاهد تثبیت قیمت‌های فروش محصولات اصلی شرکت هستیم به طوریکه تغییر محسوسی در مقایسه با میانگین نرخ‌های فروش ۹ ماه گذشته مشاهده نمی‌شود.

در مجموع این شرکت در پایان ۱۰ ماهه سال مالی ۱۳۹۸، بیش از ۱۶۶ میلیارد ریال فروش انواع محصولات را ثبت نموده که در مقایسه با ۱۸۷ میلیارد ریال سال مالی قبل از رشد و پوشش مناسبی برخوردار نبوده است.

 آنچه بیشتر از افزایش نرخ‌های فروش برای محصولات این شرکت‌ها در ماه‌های اخیر مطرح است، ادامه رکود ساخت‌وساز در کشور بوده که با ادامه این روند همچنان می‌بایست در انتظار تحقق زیان از این نوع شرکت‌ها باشیم.

عناوین برگزیده