تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۲
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۴۷۱۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارتقاء سطح واحد تولیدی با بها دادن به نیروی انسانی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان بها دادن به نیروی انسانی دارای دانش به روز و برتر را عاملی اساسی در ارتقاء و بهبود وضعیت واحد تولیدی دانست.
ارتقاء سطح واحد تولیدی با بها دادن به نیروی انسانی

به گزارش می متالز، محمد دره وزمی در همایش آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت های خاص وبالقوه است، گفت: برای بالفعل کردن ظرفیت ها ، تولید ثروت ،ایجاد اشتغال و ارزش افزوده نیازمند ورود شجاعانه کارشناسان زبده ای هستیم که نظرات خود را دلسوزانه مطرح کنند.

دره وزمی به رسالت همه مدیران برای بهبود واحدهای تولیدی استان و افزایش اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت استان در صورتی تغییر محسوس به خود می بیند که مردم درآمد کافی داشته باشند و ایجاد این درآمد با رونق تولید وارزش افزوده بیشتر محقق می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کردستان ادامه داد: وقتی یک واحد تولیدی به صورت مدرن و علمی اداره شود می توان انتظار داشت که کالای تولیدی آن در بازار مشتری پیدا خواهد کرد و می تواند با تولیدات مشابه رقابت کندد.

وی تولید کالا به صورت سنتی در دنیای پر رقابت امروز را منجر به شکست ارزیابی کرد و تصریح کرد: هم اکنون تولید کننده نمی تواند به صورت سنتی به تولید ادامه داد، چرا که هم سلایق مشتریان عوض شده است و همه رقبا لحظه به لحظه با رصد خواست مشتریان کالاهای به روز تولید می کنند.

دره وزمی توجه به مجموع مسائل مرتبط با تولید ، نوع تولید وتشخیص خواست مشتری را کار واحدهای تحقیق وتوسعه دانست و گفت: اگر میخواهیم واحد تولیدی ما مواد اولیه را به صورت بهینه مصرف و ارزش افزوده بیشتری ایجاد نماید ودر ادامه خدمات و تولید کالا کیفی تر عمل کند واحد تحقیق و توسعه باید کارش را به درستی انجام دهد.

وی توجه به نیروی انسانی ماهر و متخصص و بها دادن به نیروی انسانی دارای دانش به روز و برتررا از دیگر از کارهایی دانست که باعث ارتقاء سطح واحد تولیدی می‌شود.

عناوین برگزیده