تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۱
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۴۷۱۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کدال منتشر شد؛

مروری بر درآمد یک ماهه و تجمعی سه شرکت بورسی

می متالز - شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد و نفت پاسارگاد با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی به ۳۱ تیر ماه اعلام کردند طی دوره تجمعی منتهی به تاریخ یاد شده، درآمد افزایشی داشتند. همچنین آمار فروش شرکت مهرکام پارس نشان از کاهشی بودن درآمد تجمعی این شرکت نسبت به دوره مشابه در سال گذشته دارد.
مروری بر درآمد یک ماهه و تجمعی سه شرکت بورسی

به گزارش می متالز، شرکت صنایع جوشکاب یزد در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۹ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال درآمد داشته است.

"بکاب" براساس عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۶۱ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۸۵ درصدی را نشان می‌دهد.

 

درآمد ۴ ماهه "شپاس" ۱۱۴ درصد افزایش یافت

شرکت نفت پاسارگاد در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۴ هزار و ۸۷۷ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شپاس" براساس عملکرد ۴ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۴ هزار و ۶۹۵ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۱۱۴ درصدی دارد.

 

درآمد ۴ ماهه "خمهر" کاهشی بود

شرکت مهرکام پارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۴۰۳ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

"خمهر" براساس عملکرد ۴ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۴۳۳ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، کاهش ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده