تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۷
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۴۷۴۱۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس خانه معدن ایران:

نهضت احیا معادن، زنجیره ای از حوزه اکتشاف تا بازار است/ با احیای معادن، نهضت فرآوری و حتی ماشین سازی آغاز می شود

می متالز - ریس خانه معدن ایران گفت: به دنبال احیای معادن غیرفعال هستیم و با احیای معادن، نهضت فراوری و حتی ماشین سازی و تجهیزات مورد نیاز این بخش آغاز می شود.
نهضت احیا معادن، زنجیره ای از حوزه اکتشاف تا بازار است/ با احیای معادن، نهضت فرآوری و حتی ماشین سازی آغاز می شود

به گزارش می متالز، محمدرضا بهرامن در پنل اول همایش رونق تولید با احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در‌ سالن همایش های بین المللی هتل ارم بیان کرد: ما مسولان بخش دولتی و خصوصی می توانیم در کنار همدیگر نهضت بزرگی در بخش معدن ایجاد کنیم.

به دنبال احیای معادن غیرفعال هستیم

وی افزود: به دنبال احیای معادن غیرفعال هستیم که این همایش شروع خوبی برای این کار است.

 

با احیای معادن، نهضت فرآوری و حتی ماشین سازی آغاز می شود

رییس خانه معدن ایران در ادامه گفت: این مجموعه اراده کرده تا بتواند از ظرفیت های خدادادی که در اختیار این کشور قرار دارد استفاده کند و با احیای معادن، نهضت فراوری و حتی ماشین سازی و تجهیزات مورد نیاز این بخش آغاز می شود.

 

نهضت احیا معادن، زنجیره ای از حوزه اکتشاف تا بازار است

بهرامن نهضت احیا معادن را زنجیره ای از حوزه اکتشاف تا بازار دانست و تصریح کرد: روند بازار موجب شده است تا بسیاری از معادن نتوانند از ظرفیت واقعی خود استفاده کنند، بنابراین باید علت آنها مشخص و مشکل برطرف شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ایمیدرو به عنوان مسئول احیای واحدهای معدنی کوچک و مقیاس تعامل خوبی با بخش خصوصی و فعالان این حوزه دارد.

 

تفویض اختیارات شورای عالی معادن جهت تسریع امور قابل تقدیر است

رییس خانه معدن ایران همچنین در پایان گفت: شورای عالی معادن کشور در جهت تسریع امور، بخشی از اختیارات خود را به شورای احیای معادن کوچک مقیاس تفویض کرده است که حرکت قابل تقدیری بود.

گفتنی است که همایش رونق تولید با احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در‌سالن همایش های بین المللی هتل ارم در حال برگزاری است.

عناوین برگزیده