تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۴۷۷۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛

تمدید فرصت نام نویسی بیمه تکمیلی تا 25 مرداد

می متالز - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ در خصوص بیمه درمان تکمیلی تاکسیرانان گفت: بیمه تکمیلی درمانی در قالب یارانه شهرداری تهران دومین سال است که به تاکسیرانان پایتخت و خانواده‌های تحت تکفل ارائه می‌شود.
تمدید فرصت نام نویسی بیمه تکمیلی تا 25 مرداد

به گزارش می متالز، علیرضا قنادان، اظهار کرد: تاکسیرانان برای ثبت نام بیمه تکمیلی خود تا 25 مرداد فرصت دارند از طریق سامانه تاکسیرانی به آدرس http://taxi.tehran.ir یا دفاتر هماهنگی امور اداری در مناطق مختلف اقدام کنند.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی در تلاش است یارانه‌هایی را که از شهرداری دریافت می‌کند به تاکسیرانانی بدهد که عملکرد مثبت و باکیفی دارند.

قنادان تصریح کرد: رانندگان تاکسی که از نظم و ترتیب و مشتری مداری بیشتری برخوردارند از یارانه‌های بیشتری بهره خواهند برد.

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی تهران افزود: تاکسیرانانی که پروانه هوشمند معتبر دارند، حکم فعالیت و برچسب‌های قیمت را منظم نصب می‌کنند و به سامانه پرداخت الکترونیک متصل هستند؛ از امتیاز حداکثری برخوردار خواهند شد که هر کدام بخشی از هزینه‌های درمانی شان را پوشش می‌دهد و هر قدر این امتیازات بیشتر شود از یارانه بیشتری نیز برخوردار خواهند شد.

وی درباره سطح پوشش بیمه تکمیلی تاکسیرانان گفت: اطلاعات پوشش‌های درمانی در سامانه تاکسیرانی در دسترس است، هزینه آن برای هر تاکسیران به صورت آزاد حدود یک میلیون و 100 هزار تومان در سال است که اگر یک تاکسیران همه امتیازات را کسب کند، 100 درصد رایگان دریافت خواهد کرد و تخفیف بیمه تکمیلی افراد تحت تکفل تاکسیران 70 درصد خواهد بود.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده