تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۴۷۷۹۱

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در حال اجرای کاشان

می متالز - معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه نهم مرداد به شهرستان‌های کاشان و آران بیدگل سفر کرد و از پروژه‌های اداره راه و شهرسازی این شهرستان بازدید کرد.
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در حال اجرای کاشان

به گزارش می متالز، مهران کفاش، معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهرستان کاشان از شروع عملیات اجرایی در مجموعه سرمایه‌گذاری آبشار در حوزه‌های مختلف مجموعه اداری، تجاری، مسکونی، آموزشی بازدید کرد.

مجموعه آبشار با مساحت پنج هکتار و زیربنای ۲۵۰هزار متر مربع و با هدف ایجاد ۱۰۰۰ واحد مسکونی و فراهم کردن فرصت‌های اشتغال در زمینه‌های مختلف ایجاد شده است.

همچنین کفاش در این سفر از پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی در شهرستان‌های کاشان و آران بیدگل از جمله محور جاده کاشان - مشهد اردهال، پل روگذر راوند و زیرگذر شهدای گمنام، جاده کاشان- بادرورد، جاده ابوزید به کاشان، کنارگذر کاشان - آران بیدگل و اتصال به جاده گرمسار، کمربندی کاشان و آران بیدگل، جاده سفیدشهر به کاشان، جاده نوش‌آباد به کاشان و جاده مشکات به کاشان بازدید و نظرات و تذکرات لازم را در خصوص پروژه‌های‌ مذکور بیان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگر سفر خود با توجه به صدور مجوز تأسیس رادیوی کاشان توسط صدا وسیمای کاشان، از زمین در نظر گرفته شده برای احداث طرح احداث رادیوی کاشان به مساحت ۱۰۰ هکتار بازدید کرد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده