تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۲
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۴۸۲۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
گذری بر کوی حافظ؛

رکوردی دیگر از شاخص کل بورس تهران/ سهامداران سوار بر «خپارس» شدند

می متالز - شاخص کل بورس تهران که پیش از این بارها تا مرز 255 هزار واحد رشد کرده بود، امروز توانست از سقف قبلی عبور و قله 255 هزار واحد را نیز در معاملات امروز فتح کند.
رکوردی دیگر از شاخص کل بورس تهران/ سهامداران سوار بر «خپارس» شدند

به گزارش می متالز به نقل از واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاخص کل بورس تهران که پیش از این بارها تا مرز 255 هزار واحد رشد کرده بود، امروز توانست از سقف قبلی عبور و قله 255 هزار واحد را نیز در معاملات امروز فتح کند.

در این میان، حقوقی ها به نمادهای «وتجارت»، «خپارس» و «تاصیکو» را در صدر لیست خریدهای خود قرار دادند. حضور دو نماد «وتجارت» و «تاصیکو» تازگی ندارد اما؛ دیدن نام «خپارس» در این میان می تواند جالب توجه باشد.

در آن سو، این قشر از معامله گران امروز روی خوشی به نمادهای «وآیند»، «سجام» و «ولتجار» نشان ندادند و بیشترین برآیند خروج را تاکنون رقم زده‌اند. 

در حال حاضر، مطابق چند روز کاری اخیر، بیشترین عرضه سهام در نماد «وتجارت» انجام گرفته و نماد «پرند» در رتبه دوم قرار دارد. رتبه سوم بیشترین میزان عرضه به نماد حق تقدم «آ س پ» تعلق گرفت.

سنگینی حجم تقاضا در نماد «وتجارت» همانند روزهای گذشته نیز مشاهده می شود و پیش از  آن، نماد «خپارس» مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده