تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۸
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۴۸۴۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

همکاری ایمیدرو و استانداری زنجان در احیای معادن کوچک مقیاس

می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو از همکاری این سازمان با استانداری زنجان برای احیای معادن کوچک مقیاس خبر داد.
همکاری ایمیدرو و استانداری زنجان در احیای معادن کوچک مقیاس

به گزارش می متالز، خداداد غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو صبح امروز در نشست با فتح ا... حقیقی، استاندار زنجان اعلام کرد: به منظور احیای معادن کوچک مقیاس، کمیته هایی در استان های مختلف تشکیل شده است. در همین راستا با کمک و همکاری استانداری زنجان می توان در این استان تعدادی معدن کوچک مقیاس را فعال کرد.

وی افزود: ایمیدرو آمادگی دارد مسائل قانونی، زیرساخت ها و فرآوری در معادن کوچک مقیاس استان زنجان را پیگیری و انجام دهد و استانداری نیز با همکاری در بخش هایی همچون صدور پروانه اکتشاف و منابع طبیعی می تواند به رفع مشکلات فعال سازی معادن کوچک مقیاس این استان کمک کند.

استاندار زنجان نیز در این نشست ضمن ابراز تمایل به همکاری با ایمیدرو خاطرنشان کرد:آمادگی همکاری با کمیته مذکور برای احیای معادن کوچک مقیاس و بررسی مباحث مربوط به بخش معدن در این استان را داریم.

همچنین فتح ا... حقیقی در خواست های استانداری زنجان از ایمیدرو را مطرح کرد که از جمله آنها می توان به اختصاص درصدی از درآمد معدن سرب و روی انگوران به توسعه استان زنجان اشاره کرد.

در این نشست که با حضور وجیه ا... جعفری، مدیرعامل ایمپاسکو و برخی مدیران استانداری زنجان و ایمپاسکو صورت گرفت به بررسی مسائل حوزه معدن و صنایع معدنی این استان پرداخته شد تا امکان همکاری استانداری زنجان در حوزه معدن از جمله معدن سرب و روی انگوران، معدن مس طارم، واحدهای فلوتاسیون و.. فراهم شود.

همچنین مقرر شد طی روزهای آتی، مدیران ایمیدرو ضمن بازدید از معادن کوچک مقیاس استان زنجان به بررسی همکاری با استانداری در احیا معادن کوچک مقیاس به منظور اشتغالزایی در این استان بپردازند.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده