تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۱
بازدید: ۳۱۵
کد خبر: ۴۹۲۴۴

تاکسیرانان کرمانشاه کارت اعتباری خرید کالا می‌گیرند

می متالز - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرکرمانشاه از اعطای کارت اعتباری خرید کالا به تاکسیرانان خبر داد.
تاکسیرانان کرمانشاه کارت اعتباری خرید کالا می‌گیرند

به گزارش می متالز، سجاد سلیمانی هدف از این اقدام را افزایش خدمات و حمایت از رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری، دانست و گفت: فرایند نام‌نویسی و اعطاء کارت اعتباری خرید کالا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای  با پیگیری‌های سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و مشارکت  یکی از بانک‌ها، اجرایی شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از تاکسیرانان متقاضی دریافت کارت اعتباری خرید کالا خواست که جهت ثبت‌نام در اسرع وقت به سامانه جامع اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به آدرس www . irtusan . ir اقدام کنند.

او با اشاره به شرایط طرح افزود: در هر سال اعتباری معادل ۲۴میلیون ریال طی سه نوبت (هر 4 ماه یک‌بار)، با کارمزد ۱ / ۴ درصد برای خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کارت خرید متقاضیان واریز می‌شود.

سلیمانی یادآور شد: در مرحله نخست پس از انجام فرایند ثبت نام توسط متقاضیان مبلغ هشت میلیون ریال در کارت خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شارژ می‌شود و افراد پس از دریافت اعتبار به میزان مبلغ فوق می‌توانند از فروشگاه‌های یاد شده خرید کنند.

او ادامه داد: اعتبار تخصیصی طی چهار قسط (ماهیانه مبلغ ۲ میلیون ریال) بازپرداخت خواهد شد، پس از اتمام آخرین قسط مجددا مبلغ هشت میلیون ریال به روش اعلامی تا سه مرحله در سال در کارت رانندگان شارژ خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه، درمورد مراحل دریافت کارت خرید فروشگاه‌ها  گفت: متقاضیان باید ابتدا با مراجعه به سامانه جامع اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به آدرسWww.irtusan.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و ارائه درخواست صدور کارت خرید اقدام کرده، سپس ۷۲ ساعت پس از ثبت‌نام و دریافت تاییدیه از سامانه، به شعب بانک  برای افتتاح حساب مراجعه کنند.

او  حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب را یک‌صد هزار ریال اعلام کرد و گفت: به منظور تکمیل پرونده بانکی جهت دریافت تسهیلات، همراه داشتن اصل وکپی شناسنامه و کارت ملی جدید یا رسید ثبت‌نام برای کارت ملی و ارائه یک برگ سفته یا چک صیادی به عنوان ضمانت به مبلغ (۱۰میلیون ریال) الزامی است.

او بیان کرد: متقاضیان می‌توانند حداکثر ۱۵ روز بعد از تکمیل پرونده بانکی از سازمان مربوطه کارت خرید خود را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تاکید بر این‌که استفاده از این طرح برای کلیه فعالان حوزه حمل و نقل امکان‌پذیز است، گفت: پرداخت اولین قسط یک ماه پس از دریافت کارت شروع خواهد شد و در صورت عدم پرداخت اقساط در موعد مقرر متقاضیان از دریافت تسهیلات برای مراحل بعدی حذف می‌شوند.

به گفته سلیمانی، متقاضیان دارای چک برگشتی و اقساط معوق، تا زمان تسویه حساب نمی‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده