تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۰
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۴۹۵۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
چهره‌های موفق سرمایه‌گذاری؛

«کلمنت» و ارائه تجربیات ورزشی به نسل آینده

می متالز - «جیسون کلمنت» یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت راه‌حل موفقیت‌آمیز مدیریت ورزشی، مدیریت امکانات ورزشی (SFM) و مدیر شریک مشاوره امکانات ورزشی (SFA) است.
«کلمنت» و ارائه تجربیات ورزشی به نسل آینده

به گزارش می متالز، امروزه این شرکت‌ها (نام در بالا آمده است)، بیش از ۸ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده و بیش از ۶۰ میلیون بازدید را در موقعیت‌های مکانی مختلف زیر نظر دارند.

جیسون در آیووا بزرگ شد و در طول دوران نوجوانی و جوانی خود از طریق برنامه‌های مفید و معماری و کارآفرینی در دانشگاه ایالتی آیووا ارزش مسئله در حل مسائل، نوآوری و جنبه عملی امور را آموخت؛ او دوران اشتغال خود را با کار در یک شرکت املاک و مستغلات آغاز کرد و درست در همین نقطه بود که فرصت‌های آینده برای ایجاد یک بنگاه اقتصادی را در بازارهای نوظهور به چشم دید.

 این شرکت خدمات املاک و مستغلات با شرکت‌هایی همچون نوکیا، سیسکو و یواس‌ای‌ای همکاری داشت و تسهیلاتی به آنها ارائه می‌داد.

جیسون در زمان همکاری با این شرکت فرصتی برای کمک به نهادهای عمومی، توسعه دهندگان خصوصی و کارآفرینان فراهم آورد تا از راه‌حل‌های پیشرفته مدیریتی در صنعت ورزش، سرگرمی و تفریحی همزمان با کار بهره‌مند شوند.

 امروزه SFA و SFM طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌ها و برنامه‌ریزی استراتژیک تا مراحل توسعه سازمانی و خدمات مدیریتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در بیش از ۱۵ سال سابقه کاری، این شرکت‌ها با اشخاص مختلفی از جمله چندین مکان تحت مدیریت اس‌اف‌ام، ایمپاور ادونچرز، گروه توسعه نخبگان ورزشی بو جکسون، مراکز رهبری ورزشی آمریکا و مکان‌های پرشهرت دیگری را ایجاد کرده‌اند.

فعالیت آنها در راستای توسعه صنعت ورزشی، اوقات فراغت و صنعت سرگرمی تاکنون در بیش از ۶۰ نهاد در سراسر دنیا متمرکز شده است، SFA و  SFMدر زمان آغاز به کار یک جهش کوچک از باور به آینده از سوی جیسون و شرکای او بودند، همین باور به ایجاد تحول در آینده است که باعث شده آنها تبدیل به چهره‌هایی موفق در این صنعت شوند.

عناوین برگزیده