تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۴۹۶۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

در مجمع «پترول» چه گذشت؟

می متالز - مجمع سالانه گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان برگزار و و در آن با تصویب صورت های مالی ، مقرر شد برای هر سهم ۱۵ تومان سود توزیع شود.
در مجمع «پترول» چه گذشت؟

به گزارش می متالز، مجمع سالانه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان برای تصویب صورت های مالی منتهی به اردیبهشت سال جاری با حضور اکثریت 94 درصدی سهامداران در پژوهشکده صنعت نفت برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به عملکرد دوره مالی منتهی به اردیبهشت سال جاری و نظر حسابرس و بازارس قانونی شرکت، صورت های مالی به تصویب رسید و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 256 ریال سود محقق شده هر سهم، 150 ریال معادل 59 درصد برای هر سهم توزیع شود.

بر این اساس، سهامداران حقوقی دارای یک تا 500 هزار سهم از یک تا 30 آذر، 500 هزار و یک تا یک میلیون سهم از یک تا 30 دی ماه و بیش از یک میلیون سهم از یک تا 30 بهمن ماه با مراجعه به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین و ارائه اصل کارت ملی نسبت به دریافت سود اقدام کنند. همچنین سود سهامداران حقیقی با هماهنگی امور مالی شرکت طی مهلت قانونی در وجه حساب های اعلام شده پرداخت می شود.

در این مجمع رسول اشرف زاده مدیرعامل شرکت ، اتمام ۴ پروژه پتروشیمی را به سهامداران برای سال آتی  وعده داد و اعلام کرد در سال آینده طرح الفین ایلام ، طرح SRU ایلام ، اوره و آمونیاک لردگان و سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه به بهره برداری خواهد رسید . همچنین مقدمات حضور دو پتروشیمی ارومیه و پتروشیمی ایلام در بورس فراهم خواهد شد.

بنابراین گزارش،این شرکت با سرمایه 2 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حاضر است و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک 70.5 درصد سهام آن محسوب می‌شود.

عناوین برگزیده