تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۴۹۷۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد سرمایه‌گذاری‌های بورسی بیمه معلم در سال ۹۷

می متالز - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه معلم با حضور 93.34 درصدی صاحبان سهام در روز شنبه ۲۹ تیرماه سال جاری برگزار شد و صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ به تصویب رسید.
رشد سرمایه‌گذاری‌های بورسی بیمه معلم در سال ۹۷

به گزارش می متالز، غلامرضا حیدری کردزنگنه ریاست جلسه را به‌عهده داشت و محمدرضا سمیعی نماینده شرکت سرمایه‌گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و امیر انباردار نماینده شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان به عنوان ناظرین جلسه، وی را در برگزاری مجمع همراهی کردند، همچنین نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار و دیگر سهامداران حقیقی نیز در این جلسه حضور داشتند.

 مجمع عمومی صاحبان سهام بیمه معلم پس از شنیدن گزارش هیات مدیره که توسط محمدابراهیم تحسیری مدیر عامل بیمه معلم قرائت شد و همچنین استماع گزارش بازرس و حسابرس قانونی، حساب‌های شرکت (مشتمل بر ترازنامه، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد) برای سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷ را تصویب نمود.

موسسه وانیا نیک تدبیر به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸ انتخاب گردیدند.

روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیر الانتشار برای درج آگهی های شرکت انتخاب شد.

 با تصمیم و موافقت مجمع مقرر گردید ۳۱.۵۰۰ میلیون ریال بین سهامداران به عنوان سود تقسیمی توزیع گردد.

گزارش هیأت مدیره از عملکرد سال مالی ۹۷

بیمه معلم با  ۳۸ شعبه، ۲۲ باجه و ۲۴۴۳ نماینده در سراسر کشور فعالیت دارد.

با اجرای موفقیت آمیز برنامه استراتژیک بیمه معلم، دستاوردهای شایانی نظیر: قرارگرفتن در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور بر اساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی حاصل گردید.

یکی از عوامل کلیدی در کسب این موفقیت ارائه خدمات مطلوب بیمه معلم به مشتریان و افزایش بهره‌وری سرمایه‌های انسانی و شبکه فروش می‌باشد. لذا تلاش بیمه معلم بر افزایش رضایتمندی مشتریان همواره ادامه دارد و برنامه‌ریزی ویژه‌ای در سند استراتژیک در این خصوص انجام گردیده است.

بدین ترتیب محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل محترم شرکت بیمه معلم سال ۹۸ را سال «چابک‌سازی سازمانی»نام نهاد.

رشد سرمایه گذاری های بیمه معلم درسال ۹۷

گزارش عملکرد هیات مدیره شرکت بیمه معلم به مجمع عمومی صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ نشان می‌دهد این شرکت با سرمایه ۱۵۰۰ میلیاردریال و تولید ۱۶.۳۳۸ میلیارد ریال درآمد حق بیمه، ۳.۸سهم بازار را در اختیار دارد و دربین شرکت‌های بیمه کشور در رتبه هشتم ایستاده است.

 بیمه معلم در سال ۹۷ با صدور ۳ میلیون فقره بیمه‌نامه حق بیمه‌ای معادل ۱۶.۳۳۸ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد دارد که بیشتر از میانگین رشد صنعت بیمه کشور بوده است.

ارقام نشان دهنده تمرکز بیمه معلم بر پرتفوی کم‌ریسک بوده و این شرکت بیمه ای درصدد تغییر سبد پرتفوی خود در طی سال‌های گذشته از پرریسک به کم ریسک می‌باشد.

 همچنین سرمایه‌گذاری در بورس و فرابورس نیز با ۸۷ درصد رشد از رقم ۵۲۵.۰۰۵ میلیون ریال به ۹۸۲.۱۸۳ میلیون ریال افزایش یافت.

عناوین برگزیده