تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۰
بازدید: ۴۲۸
کد خبر: ۴۹۸۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تشکیل جلسه مشترک اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران گهر زمین

می متالز - جلسه مشترک اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران گهر زمین امروز در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
تشکیل جلسه مشترک اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران گهر زمین

به گزارش می متالز، در ابتدای این جلسه علی‌اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن گهر زمین ضمن عرض خیرمقدم به هیات مدیره و تبریک به مناسبت انتصاب جمشید ملارحمان به سمت مدیرعامل گل گهر و همچنین انتخاب محمد فلاح به‌عنوان رئیس هیات مدیره گهر زمین و انتخاب امیرعلی طاهرزاده به‌عنوان نائب رئیس هیات مدیره، این اتفاقات را به فال نیک گرفت و گفت: شرکت گهر زمین شرکت در حال توسعه‌ای است که با حمایت‌های دوستان در سال‌های گذشته و واگذاری معدن به شرکت گهر زمین، مسیر رشد و شکوفایی به‌خصوص در سال‌های اخیر هموار شد. وی با اشاره به اینکه هدف و برنامه شرکت، ۵ خط ۲ میلیون تنی کنسانتره و ۲ خط تولید ۵ میلیون تنی گندله می‌باشد عنوان کرد: پیشرفت کنونی پروژه خط ۳ تولید کنسانتره نزدیک به ۵۰ درصد می‌باشد که انشاءالله در یکی دو ماه آینده تحولات چشمگیری را در این راستا خواهیم داشت.
پوریانی در ادامه افزود: خوشبختانه پیشرفت پروژه گندله‌سازی بیش از ۹۵ درصد می‌باشد که این میزان، نشان از تلاش شبانه روزی همکاران و حمایت‌های آقای آرش حبیبی عضو هیات مدیره در راستای سرعت بخشیدن به فعالیت‌های پروژه می‌باشد. مدیرعامل گهر زمین در پایان صحبت‌های خود مبنی بر اینکه این شرکت در مسیر مستقل شدن می‌باشد بیان کرد: بنیان‌گذار شرکت گهر زمین، شرکت گل گهر بوده است که امید است با حمایت‌های بیشتر و همیشگی شاهد پیشرفت‌های بیشتری در مجموعه باشیم.
در ادامه این جلسه، جمشید ملارحمان مدیرعامل گل گهر با تاکید بر توسعه و تولید عنوان کرد: زمانی شکل کاری خصوصی می‌شود فضای رقابتی ایجاد می‌شود اما باید مواظب بود که موازی کاری ایجاد نشود. وی در ادامه افزود: نگاه سیستمی باعث جلوگیری از هزینه و اتلاف انرژی می‌شود. ملارحمان با اشاره به موفقیت‌های گهر زمین و اینکه ما باید خالق صنعت باشیم و نه خریدار صنعت گفت: نگاه به بومی‌سازی در شرکت گهر زمین بسیار خوب و قابل تقدیر است.
در ادامه، محمد فلاح رئیس هیات مدیره گهر زمین عامل موفقیت در هر امری را فعالیت و اجرایی کردن آن کار دانست و افزود: تلاش و کوشش همکاران گهر زمین باعث شد که تمامی اعضای هیات مدیره از مدیرعامل حمایت کنند و آقای پوریانی در سمت مدیرعاملی این شرکت ابقا شود. وی همچنین با تاکید بر همکاری و همدلی گفت: باید با جذب نیروهای زبده و بااستعداد شاهد پیشرفت بیشتر مجموعه گهر زمین باشیم.

عناوین برگزیده