تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۱
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۵۰۲۰۴
سرویس خبر : محیط زیست

فرماندار اشکذر و مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران با امام جمعه اشکذر دیدار کردند

می متالز - حجت الاسلام محمدرضا طالبیان: بخش اعظمی از مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه بحث آلایندگی واحد های صنعتی شهرستان است.
فرماندار اشکذر و مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران با امام جمعه اشکذر دیدار کردند

به گزارش می متالز، فرماندار و مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با امام جمعه اشکذر دیدار و درباره مسائل مختلف شهرستان اشکذر گفتگو کردند.

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان با اشاره به آلایندگی ایجاد شده از سوی صنایع فعال در سطح شهرستان اشکذر گفت: بخش اعظمی از مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه بحث آلایندگی واحد های صنعتی شهرستان است.

وی از مدیرعامل مشارکت شرکت فولاد آلیاژی ایران جهت ساماندهی محوطه بیرونی مصلی نماز جمعه را خواستار شد و بر لزوم مشارکت این شرکت در راستای انجام وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی  در سطح شهرستان اشکذر تاکید کرد.

در ادامه این دیدار فرماندار اشکذر شرکت فولاد آلیاژی ایران را به عنوان ظرفیت عظیم در حوزه صنعت شهرستان به شمار آورد و گفت: بخش عمده ای از آلایندگی شهرک صنعتی فولاد مربوط به شرکت های خصوصی فولاد میباشد و با همکاری دستگاه قضایی اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
در این دیدار از مشارکت شرکت فولاد آلیاژی در برنامه های فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرستان تقدیر و تشکر شد.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در این دیدار گفت: شرکت فولاد آلیاژی چندین دوره از سوی سازمان محیط زیست کشور به عنوان صنعت سبز شناخته شده است.
وی افزود: رویکرد شرکت از زمان مدیرعاملی بنده ،توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی در قبال شهرستان اشکذر بوده است.

عناوین برگزیده