تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۵
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۵۰۶۱۳
سرویس خبر : انرژی
معاون وزیر نفت در امور گاز:

بهینه‌سازی استاندارد‌های موجود، اولویت صنعت گاز است

می متالز - معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: اولویت صنعت گاز در بخش تامین کالا، بهینه‌سازی استاندارد‌های موجود است تا به خودکفایی روزافزون در تامین کالای استاندارد و با کیفیت مورد نیاز این صنعت دست یابیم.
بهینه‌سازی استاندارد‌های موجود، اولویت صنعت گاز است

به گزارش می متالز، حسن منتظر تربتی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا)، اظهار کرد: حضور و فعالیت پایدار چنین انجمن‌هایی برای برقراری ارتباط مستمر بین تولیدکننده و مصرف‌کننده الزامی است.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد کالا‌های مورد نیاز بخش گازرسانی و انتقال گاز به دست سازندگان ایرانی تولید می‌شود و تامین و بومی‌سازی کالا‌ها در بخش پالایشگاهی صنعت گاز از سوی انجمن‌های متعهد ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر نفت در امور گاز ادامه داد: ارتقای استاندارد کالا‌ها در شرکت ملی گاز ایران را بسیار مهم بوده و افزون بر این، مساله تامین کالا‌ها نیز بسیار دارای اهمیت بوده و باید در کارگروه مشترک استاندارد و کالا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

منتظر تربتی گفت: اولویت صنعت گاز در بخش تامین کالا، بهینه‌سازی استاندارد‌های موجود است تا به خودکفایی روزافزون در تامین کالای استاندارد و با کیفیت مورد نیاز این صنعت دست یابیم.

عناوین برگزیده